En bordell/eskortfirma...

Ja här i Spanien är bordellerna/eskortfirmorna lite mer "öppna" än hemma. Det kan man kanske tycka vad man vill om... 

Men några meter från vårt hus ligger en bordell/eskortfirma och jag hör trafiken dit på kvällarna ganska tydligt eftersom den går utanför mitt sovrumsfönster. Vissa "samtal" är mindre trevliga om jag säger så. 
Nu ikväll/inatt sitter jag ute med levande ljus för jag kan inte sova. Och jag hörde nyss ett stycke ur ett samtal mellan tre män - inte helt trevligt! Jag är glad att jag har grind som går att låsa, mur runt huset och lås på dörren. Tänker på de kvinnor som "arbetar" där inne i det röda huset med den höga muren runt. För jo jag gick förbi för att kolla och nej man ser inte in över muren och grinden... 

Ibland undrar jag vad det är som driver vissa män. För nej alla män skulle inte gå dit men vissa. Vad driver dom liksom? 
Allmänt, känslor, livet | |
#1 - - I mitt huvud:

Usch, ja man undrar verkligen!

#2 - - Http://hummingbird.blogg.se:

Sorgligt!

Upp