nu var det länge sen jag visade mig här...

Ja som sagt det var väldigt länge sedan jag skrev något här nu. Men idag kände jag ett behova av att logga in på bloggen och scrolla runt lite. 
 
Träningen som jag förut var så duktig med har legat i träda i snart 3-4 månader men idag var jag faktiskt äntligen ner till gymmet och körde ett pass. Det gick inte fort men det gick. Jag har sedan i april haft problem med ischias (eller sakroliakaleden) och smärtan strålar ner i hela höger ben och ner i foten på höger sida. Jag fick en kortisonspruta för detta när jag var hos min reumatolg sist då i april men den hjälpte inte mycket och ja självklart borde jag bett om en ny tid till henne men nu har jag inte gjort det utan har en tid den 29/8. Problemet med oss reuamtiker är väl att vi så ofta bara biter ihop och lever med smärtan... Då ska jag även påminna (tjata om) min ansökan om klimatvård som jag så väl behöver nu i höst men som reumatologen inte har skickat in än - trots påtryckningar och tjat från min sida. Men nus ka väl ändå ansökan skickas in hoppas jag, imorgon är reumatologen tillbaka från sin semester så då hoppas jag hon får mitt meddelande och ringer upp mig angående detta. 
 
 
 
Familj, livet | |
Upp