bloggmiddag 2016.

Igår var det alltså dags för Bloggmiddag som min vän Ewa håller i - detta blir nog den sista Bloggmiddagen men som Ewa själv skriver man ska aldrig säga aldrig...
 
Vi var på Beirut café och åt av deras meze meny. Det var gott men eftersom jag inte kan äta så mycket pga min GBP så blev det liksom mest en liten avsmakning för min del och därför kände jag om jag ska vara helt ärlig att det inte riktigt var värt priset. Kanske hade jag kunnat säga till innan att jag inte kan äta så mycket men äsch som opererad får jag stå sitt kast känner jag för det är ingen annan än jag själv som valt denna operation så när jag går ut och äter så får jag liksom gilla läget - och betala det pris som begärs. Jag vet att många GBP-opererade INTE tänker som jag gör men jag känner att det var mitt egna val att göra denna operationen och ingen annans så varför ska jag då komma och kräva att få betala mindre... 
 
Men jag hade en väldigt trevlig kväll med mycket skratt och prata om allt mellan himmel och jord. Att bara komma iväg och träffa ett gäng goda vänner är så mycket värt, mer värt än kostnader för mat och dryck så umgänget uppvägde allt och kvällen kändes väldigt trevlig.
 
Min vän Gunilla både hämtade mig innan middagen i Farsta och skjutsade sedan hem mig efter middagen. Tack vännen det var verkligen guld värt att slippa åka kommunalt en lördagskväll. 
 
 
Vi fick alla med oss en goodiebag hem som innehöll lite gott och blandat.
Bloggmiddag, bloggkärlek | |
Upp