inte bara gnäll...

Nej den här bloggen ska inte bara innehålla gnäll - det har blivit lite mycket av den varan på sista tiden märkte jag. Jag har ju många saker i höst/vinter att se fram emot. En härlig Bloggmiddag nu i oktober som jag verkligen längtar efter, yngsta dottern som snart fyller 18 år och som vi såklart ska fira ordentligt, en tur upp till Umeå för att hälsa på min älskade mellandotter i november och sedan avslutningskonserten med KENT den 17 december. Så ja jag har saker att se fram emot och vara lycklig över. 
 
Och idag tog jag en välbehövlig långpromenad med Java. Sol, hög fin höstluft och natur var nog precis vad vi båda behövde idag. 
 
 
Sol, natur och hög fin höstluft var precis vad vi behövde idag. Nu sover Java och jag har börjat baka - energin är åter tankad.
 
Java fann himmelriket ute i skogen idag - en hel hög med pinnar. 
 
 
Självklart valde hon den längsta och kämpade tappert med att hämta den då jag kastade.
 
 
Barnen, Familj, djur, livet | |
Upp