hur kunde jag glömma....

Hur kunde jag glömma att skriva här om att jag har fått min rehabiliteringsresa bekräftad. Jag fick brevet igår med det slutgiltiga datumet och jag är så glad. Jag ska få åka till Teneriffa, Vintersol, 9/3 - 6/4-10 precis det datumet som jag hade önskat :) Vi får se om jag kan ta med datorn, det beror lite på hur uppkopplingen är där om det är någon ide att ta med den. Men om jag kan ta med den så kommer jag blogga därifrån. Om inte så går jag ner till internetkaféet som ligger i närheten och uppdaterar här lite då och då. Men min mamma är nere just nu, hon fick resa 26/1 - 23/2-10, så hon får kolla uppkopplingen och så till mig innan jag då ska ner. Mamma den lyckosten kommer vara nere nu när Teneriffa har sina Karnevaler och "begravningståg" för sardiner ;) Deras karnevaler och "begravningar" (eller vad man nu ska kalla dom) är bara för härliga, synd att jag missar dom i år. Jag hade lyckan att se dom när jag var nere 2008.


Sardinen som ska "begravas".

Karnevalståget till fiskeänkornas ära.

Karnevalståget, även killarna/männen vill klä ut sig till sörjande änkor under "begravningståget" till sardinens och fiskeänkornas ära. Det var väldigt roligt att få se detta på riktigt.
Sjukdom | |
#1 - - Spiderchick:

men guuuuud så najs med sol och värme!

#2 - - Marie-Louise:

Spiderchick: Ja verkligen, jag längtar. Sol, värme, sjukgymnastik, bassängträning, träning och massor av annat i 4 veckor blir super bra för min onda kropp :) Sen kommer jag hem och är en lite piggare och gladare mamma igen :)

#3 - - Åsa:

Ååh, va härligt med teneriffa!!! Skönt att du fick de datumen du vill ha också!

#4 - - Lejonkvinnan:

Låter härligt! Och jag hoppas på uppdateringar :)

#5 - - Marie-Louise:

Ja det ska bli så härligt, jag längtar redan. På något sett kommer det bli uppdateringar men jag vet inte ännu hur ofta. Kan jag ha egen dator blir det nog varje dag, annars kanske 1 gång i veckan om jag måste gå på internetcafé.

Upp