fotottriss...

Temat på veckans fototriss är drömma.
Inte det enklaste temat, men något ska jag väl kunna få till.



Jag drömmer om en ny rehabiliteringsresa till Teneriffa. Jag är i stort behov av en nu eftersom värken i kroppen är så jobbig just nu. Kanske kan jag söka en till våren 2012.



Drömmen om att utbilda mig till Arkeolog har påbörjats. Första året av tre är snart avklarat. Drömmen är påbörjad och om allt går som det ska är jag Arkeolog om drygt två år.



Jag drömmer om att snart kunna resa utomlands med hela min fina familj, kanske till Egypten. Fast egentligen så spelar resmålet inte så stor roll, det är själva semestern med familjen som jag vill ha.

Det här var min fototriss med temat drömma, här kan ni kika på fler tolkningar av samma tema.
fototriss | |
#1 - - Husfrun:

Vi har ganska lika drömmar. Jag drömmer också om min utbildning - att den ska bli klar. Och jag drömmer om att resa med familjen...

Kram.

#2 - - Camilla:

Drömma om en utlandsresa...ja..det gör jag jag varje dag.

Hoppas att drömmarna snart slår in.

Kram!

#3 - - Nett:

Bra drömmar det där och nog får vi hoppas att de alla kommer till dig :) Kram

#4 - - Barnens Hjältar:

Jag tycker det låter som fantastiska drömmar och en av dem är ju på väg att uppfyllas, förhoppningsvis resten också :-)

#5 - - Axart:

Fina bilder, vackra drömmar, hoppas de slår in:)



AX

#6 - - Anette:

Så vakre bilder! Jeg håper drømmene dine snart går i oppfyllelse :)

#7 - - Sister Moonshine:

Precis som jag, önskar du tid tillsammans med din familj, kanske på en resa. Visst skulle det vara fantastiskt! Härlig trisstolkning.



/Åsa

#8 - - Aggie:

Att överhuvudtaget kunna drömma är värt så mycket, så mycket, det är ju det riktiga nöjet....

Agnetakram

#9 - - Anonym:

SAME DREAMS!



Kati

#10 - - Ingrid:

På Södertörns gick min dotter i 1,5 halvt år (journalist)

#11 - - Ingrid:

Den skolan kände jag igen. Dottern gick ju på Södertörns i 1,5 år (journalistutbildning)

skönt att höra att din mamma är bättre. Kram

#12 - - LEna Norgren:

Härliga drömar som du snart kan upfylla låter det som!!!!Härligt och fina bilder.SOm svar på din fråga hos mej jo det ligger faktiskt lite snö kvar på norrsidan!

#13 - - Anni:

Tre drömmar som borde kunna gå i uppfyllelse! Sista bilden är lockande - väcker min nyfikenhet...

#14 - - mammakero:

Fina bilder på stora drömmar. Jag är så imponerad av att du verkligen jobbar för att nå din dröm som arkeolog. Jag har nämnligen slutat drömma om att skola om mej till arkitekt. Hoppas du kommer iväg på din resa, att få en möjlighet att göra något åt värken är så oerhört mycket värd.

#15 - - Ingrid:

Vilken fin triss och jag hoppas verkligen att dina drömmar går i uppfyllelse. Din sista bild är väldigt vacker!



Tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsättning på veckan!/Ingrid

#16 - - nicke:

Mycket trevliga bilder, speciellt den sista är trevlig,

#17 - - AKO:

Jag visste inte att man kunde ansöka om rehabiliteringsresor nuförtiden. Jag vet att min pappa fick åka till Kanareöarna på 80-talet. Vill du berätta var man kan ansöka om det? Min vinter har också varit ordentligt smärtsam så det vore fantastiskt, ja som en dröm, om jag kunde få åka iväg en sväng nästa vinter. Lycka till med dina drömmar! Några verkar ju vara på god väg. :)

#18 - - Pia:

Jag kan förstå att du längtar tillbaka till Teneriffa.. Nu har jag aldrig varit där, men jag förstår att det är värmen du vill åt. Jag minns att jag knappt hade ont i nacken öht när vi var i Turkiet. så jag ser fram emot vår resa till Grekland om två veckor..



Jag kan också förstå din känsla om familjesemester.. skit samma vart ni åker bara NI åker!!! :) Vi kommer att ha en roadtrip i Sverige sommar hela familjen och sedan åker vi till USA nästa år i maj. För att hämta hem Carro men samtidigt semestra lite over there! :)



Tänk, 1/3 av din utb är snart gjord. Du och Indiana Jones liksom!!! :)

#19 - - Barbro S:

Härliga drömmar och fina bilder. Egyptens arkeologi lockar mig också.

#20 - - Jah Hollis:

Vi får hoppas dina drömmar slår in.

Upp