hemtentan gick så bra....

Nu kan jag pusta ut för en liten stund. Hemtentan som jag slet så med för några veckor sedan är nu rättad och klar och jag fick VG. Jag är så stolt och lycklig.


"Bra välskriven tenta" blev omdömet....
utbildning | |
#1 - - ♥ Carina ♥:

Wihoo!! Grattis!!

#2 - - Anonym:

men tjohoooo grattis :)

#3 - - Fnulan:

Stolt över dig!!!

#4 - - Maya:

Ja det ska bli väldigt spännande att testa den :)

Och ett JÄTTE grattis till dig!

Kram

#5 - - Coquina:

Grattis =) Nu kan du vinna en matkasse från mathem.se på min matblogg så kika gärna in där och tävla =)

#6 - - Linda aka Javamorsan:

Åh vad glad jag blir för din skull. Allt ditt arbete gav bra resultat :) Grattis!!!



Hoppas du får en underbar tisdag nu vännen Kramar

#7 - - Ama de casa:

Wow! Duktigt jobbat - GRATTIS!!!

:-)

#8 - - Agneta:

stort grattis till ditt välförtjänta "väl godkänt"

kram

Upp