tvättstugan och irritation...

Snart ska jag iväg ner till tvättstugan, ska som jag sagt tidigare försöka ge den en chans till. Det är ganska skönt sedan när man är klar och tvättkorgen är tom och allt är vikt och torrt. Men jag tycker det är lite jobbigt att under veckan som gått se hur tvättkorgen växte sig fullare och fullare, jag är så van att slänga in en maskin tvätt eller två varje dag hemma så det här blir en ny utmaning. Dels att se hur tvättstugan fungerar nu - är bråken och allt tjafs som var där tidigare slut - och fixar jag att varje vecka se en tvättkorg bara växa och växa. Jag ska försöka.

Har en sådan där irriterad dag idag, igen. Jag blir irriterad på allt och ingenting. Fick just ett utbrott här hemma för några saker. Så antingen är det väldigt bra att jag går ner till tvättstugan och bara "är" eller så blir jag endå mer irriterad av att slita där. Jag återkommer med svaret om några timmar.


och inga fler sådana här har jag hittat heller :( jag som är så sugen på en sådan...
foto:jag
livet | |
#1 - - Ingrid:

Är bortskämd med egen tvättstuga under alla år..

MEN nu har allt tvätthögen växt ändå!

#2 - - Marie:

Vår tvättkorg växer inte lika snabbt nu, vi är ju "bara" fyra i familjen. Värre var det när alla fem flickor bodde hemma, herregud bara man vände ryggen till hade den ökat explosionsartat!!

Jorå, visst har vi alla till mans såna dagar, då är det bäst att de övriga passar sig.

Hoppas du har kunnat lugna ner dig nu:)

Kram♥

#3 - - carina:

Men den brukar inte vara tom allt för länge, växer tvätt nästan på en gång!

Men det är tur att man inte behöver handtvätta alltsammans :)

Kramen på dig♥

#4 - - Martina:

Men hallå vad var det där för något?! Salmiak Creme?

Är det som nötcreme med lakritssmak - verkar inte gott.

Eller är det bara en saltlakritscreme liksom - verkar mumsigt!

Upp