det känns som om det är dags igen...

Förra våren gjorde jag hemkokt apelsinmarmelad och det blev så gott.
Den gick åt väldigt fort.

Så det känns som om det är dags att göra det igen, nu när apelsinerna ligger bra i pris.
Receptet hittar ni här.


blodapelsinmarmelad

Sen kom min älskling hem med ett påskägg idag som han fått på jobbet.
Det vägde lite drygt 3 kg...


Vi kanske inte behöver köpa hem mer påskgodis i år...
mat | |
#1 - - carina:

Ojojoj, vilket godis!

Jag tror nog det räcker hela påsken :)

Kramen vännen♥

#2 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

:) Jag gillar eran påskhare!!!! :) WOOOOW!!!



Marmeladen såg god ut :) Borde nog oxå göra nåt sånt men här är det bara jag som äter om det är skal i den :)



Kram finaste och ha en underbar dag

#3 - - Ninni:

Gott med egen marmelad=) OJ OJ va godis, jag har fått ett litet ägg får räcka.



Lite godis måste jag väl köpa ifall det kommer påskkärringar på påskafton.



Kram kram Och Glad Påsk

#4 - - Agneta:

oj med godis han fick, det lär ju räcka ett tag men över påsk...?! Nja, härhemma hade det INTE räckt ;-)

kram

#5 - - Fnulan:

Jag ser bara godiset!!!! MUMS

Love

#6 - - En pojkmammas vardag - Livet på torpet:

Vad gott med EGEN marmelad. Det måste jag testa mig på nån dag :)



Och det ser ut som att påskharen har tyckt att ni har varit väldans snälla i år ;)

Upp