musikutmaning dag 20...

Nu har vi kommit 2/3 av musikutmaningen, dag 20...

Idag har det smugit in sig en dubblett i utmaningen så jag ska försöka komma på ett annat tema idag eftersom vi redan har svarat på vad vi sjunger i duschen - dagens tema blir årets "sommarplåga"...

Dag 20 - en låt som jag tror kommer spelas mycket i sommar - årets "sommarplåga":

Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego...



Den här tror jag kommer gå varm i sommar, i alla fall i min mp3...
Tack Yohanna för att du fick upp mina ögon för denna låt.
musikutmaning... | |
#1 - - Yohanna i Las Palmas:

Ja denna har vi redan hört så mycket här att jag undrar om den räcker till sommaren eller om vi kommer att tröttna på den innan dess.

Det finns en dans till också. Ska försöka att leta på en bra variant och lägga upp så vi alla kan träna in dansen till sommaren.



sv: ang. solbrännan på fotot så är det mest nog så att det är solnedgång och skuggor. Jag brukar ALDRIG bli brun ;)



Hälsningar

Yohanna

#2 - - Yohanna i Las Palmas:

Och jag hängde på dig och länkade tillbaka. Länk-kärlek är det idag ;)



Hälsningar

Yohanna

#3 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Åhhhhh som jag älskar den här låten!!!!!!!!!!!!!!!! :)



Kram

#4 - - Liw:

Bra att du upptäkte det själlv. har missat att uppmärksamma det..



Oh, sommarplågor är aldrig lätt, tycker jag glömmer bort dem, eller kanske förtränger...

Upp