äntligen hemma...

Dagen började tidigt med ett läkarbesök hos min reumatolog där det slutade med att jag fick två sprutor kortison - en i varje höft. För fy attan vad ont jag har i höfterna och sedan strålar det ner i låren och när hon klämde så hoppade jag högt av smärta, så ja det fick bli kortisonsprutor på det. Faktiskt lite jobbigt att sen vara i skolan hela dagen och inte kunna lägga sig och vila. Men det gick och det var inget som skulle skada sa reumatologen. Hon sprutade inte in kortisonet i leden utan i muskeln och runt muskelfästena så det gjorde absolut ingenting om jag gick och belastade höfterna idag enligt henne. men nu är jag helt slut i höfterna och bedövningen som medföljer sprutan har släppt så nu spänner kortisonet en aning. Men jag vet ju att det blir bättre om ett dygn eller två - om hon har träffat rätt vilket jag faktiskt tror hon gjort - eller ja det kändes som det i alla fall.

Men ja skolan en hel lång dag. Först genomgång av grupparbetet och lunch, sedan redovisning och den gick riktigt bra. Vi i min grupp var riktigt nöjda med vår insats. Sen hade vi "håltimme" i närmare 3 timmar så vi han bli riktigt less och vi han äta middag - så lunch och middag i skolan på en och samma dag det är bra jobbat.

På kvällen nu hade vi en superbra genomgång om den kommande utgrävningen. Åh det ska bli så jäkla roligt! Nu ser jag verkligen fram emot detta. Mer detaljer får ni imorgon när jag har orkat läsa in mig på allt och lyckas få ner det här också. Återkommer. Nu blir det soffan med en mugg thé och något tv-program.

Jo just det, hotellchefen för Rica Talk hotell har hört av sig angående "frukostmarodörerna"och jag har nu mejlat honom. Får se om det kommer något svar imorgon...


Tänk att jag aldrig har tänkt på alla olika figurer som finns runt om "bögringen"/"spottkoppen" på
T-centralen. Såg dom för första gången i lördags när jag väntade på ett gäng bloggvänner.
utbildning | |
#1 - - SoffiZ- Oliwer och Towas mamma :):

Fyfasen vad jobbigt att ha ont i höfterna. Jag led av foglossning när jag var gravid med Towa och det dyker fortfarande upp lite då och då. Lider verkligen med alla som har ont! Kramar!

#2 - - Solan:

Lycka till med Rico.

Kortison. De har jag fått en/två gånger. Först jätte skönt. Se ont som mmm ajaj.

Hoppas de blir bättre efteråt. Kram

#3 - - Fnulan:

MEN ÅÅÅÅ BERÄTTA!!!

Å du.... du är inte tjock, bara mkt kvinna!!

#4 - - Petra:

Hej hej!!

Men snälla vän. Ingen fara, jag visste inte alls hur du såg ut ju. Synd hade velat träffa dig.

Åhh bra att han kontaktade er. Spännande att se vad han svarar sen.

kram fina du

#5 - - madelein - mamma till sex, tillgångar; Autism - ADHD:

Åh det var ingenting. Det är svårt att ta till sig andras beröm, sådana är vi nog allihop lite till mans. Kram på dig och tack för du gillade bilderna :-)

#6 - - Ewa (mamma till 6 döttrar):

Hoppas att det hjälper dig nu min älskade vän <3



Ja de där figurerna har jag ALDRIG sett ;) De måste vara nåt nytt ;) Hihihihih tänk vad man är ouppmärksam :)



Kram och ha en ljuvlig dag

#7 - - Fröken Isakson:

Kommande utgrävning? Låter spännande :) . Och oj, vad spännande att få höra om frukostpsykomannen :) . kram kram Linda

Upp