för er som är nya här...Välkomna :)

Jag har skrivit förut om varför jag låg på sjukhus så länge som barn. Så ni som är nya läsare kan läsa här och här.
Där får ni förklaringen till min långa sjukhusvistelse som barn.

Sen vill jag såklart hälsa er nya (och gamla) läsare välkomna till min blogg.
Allmänt | |
#1 - - Sussi:

Jag är väl en mittemellanläsare ;)

Jag kan inte ens föreställa mig hur det måste ha känts för dina föräldrar. Leva i oro så där..

Skönt att allt gick så bra till slut.



Ha en fin fin dag

#2 - - soffie:

Nu är ju jag en gammal trogen läsare av din blogg men jag har aldrig läst om din barndom,

men nu har jag läst igenom din berättelse ocjh sitter här med tårarna trillandes för guu va hemskt att de ej lyssna på din mor,

jag hoppas verkligen du och dina föräldrar har fått nån ersättning för vad de har gjort mot dej,även att inga pengar kan ersätta hur du har det idag med heshet å ärr å så men fyy att de satte igång din mor.



guu vilken tur att den där nya läkaren kom så du blev av med tracken efter 2år,

även att du växte upp på sjukhuset såg du väldigt glad å pigg ut på bilderna det va bra personal som skötte dej hoppas jag.

kram

Upp