Tävling!!!

Nu är det dags för min första tävling här på bloggen! Från dagens datum 26/11-10 - 5/12-10 håller tävlingen på.
Då har jag räknat med att kunna skicka iväg vinsten till den som vinner redan 6/12-10 och det ska hinna komma fram lagom innan jul.

Tack Fnulan för den superbra idén!

Vad ni tävlar om undrar ni? Något av nedanstående foto. Vinnaren av tävlingen får välja mellan foto nr:1 eller nr:2.
Fotona är tagna utav mig och uppförstorade som riktiga fina foton via Fotografiskamuseet storleken är 30*40cm.
Jag ska i helgen gå på jakt efter någon fin enkel ram, främst för att vinsten ska kunna skickas ordentligt utan att riskera att bli förstört under frakten.


foto nr:1   (foto:jag)


foto nr:2  (foto:jag)

Hur tävlingen går till?
Skriv en kommentar i kommentars fältet här under att ni vill vara med i tävlingen, länka på er egna blogg (skriv gärna att ni länkat) och sen den 6/12-10 drar jag en vinnare. Jag kommer skriva ner alla deltagares namn på enskilda lappar och sedan helt enkelt dra en vinnare ur högen. Den 6/12-10 meddelar jag här i bloggen vem som vunnit och via mail till den som har vunnit.

Ja lycka till alla som vill vara med, nu börjar vi!
Tävling | |
#1 - - Agneta:

klart att jag vill vara med, vilken tur att jag äntligen har tid/ork att börja läsa runt hos alla igen och iinte missade din tävling. Skulle jag vinna så vill jag helst ha nr1



Tack för allt ditt stöd under denna veckan som passerat nu, känns skönt! Nu hoppas jag att vi får ha lite lugn härhemma ett tag, känner att jag behöver det mer än någonsin nu. Ska läsa ifatt veckans inlägg nu :-)

#2 - - Lotta:

Jag skulle gärna vilja vara med i tävlingen, men hur länkar man till din blogg?

Tävlingen håller ju på ett tag så jag hinner säkert att få till det till dess.



Ha en bra kväll!

ram

#3 - - Lotta:

Tack snäll! Jag ska försöka i morgon :-), ja du vet ju vilken bild jag är sugen på (1).



Tack!



Kram

#4 - - Ingegerd:

Tack för kommentaren på min blogg! Fina foton du har.



Välkommen tillbaka!

#5 - - Emmy:

Vad duktig du är på att fota! Jättefina bilder.

Tack så jättemycket för dina snälla ord. Kram

#6 - - Kristina:

Självklart vill jag vara med! Drömmer om att ha tavla nummer 1 här på väggen där jag sitter med min dator. Då kan jag titta på den och längta tillbaka till underbara Stockholm :)

#7 - - soffie:

otroligt vackra bilder å jag ska med va med :nr 1 vill jag vinna!)Måste bara länka dej nu!Får göra det imorrn för nu skuttar jag i säng

#8 - - Fnulan:

JAG SKA VA MED, Måste jag ju u när jag startat upp den! Ska länka och fixa i morgon.



Ska handla pärmar i morgon jag....

#9 - - Fnulan:

Tack för kökskommentaren, tyvärr kan jag inte lotta ut mitt kök =)

#10 - - Ann Catrine:

Klart man vill vara med och tävla när det är så fin vinst!

(min favorit är bild nr 2)

Ska genast länka...



Pssst, du har något att hämta hos mig ;-)

#11 - - Fnulan:

http://www.fnulan.se/?page_id=621



klart e jag med!

#12 - - Susanne P:

Oj, jag missade att det var en tävling...jag tyckte bara att bilderna var jättefina!

Men;

Jag är gärna med i tävlingen och jag tycker fortfarande att bild nr.2 är finast! ;D

Och jag länkar gärna till dej!

Kram

#13 - - Susanne P:

Här hittar du länken till dej!

http://susannep.blogspot.com/2010/11/tavling.html#comments

#14 - - Petra A:

Här halkade jag in via en länk!

Klart att jag vill vara med och tävla! Så himla fina foton!

Jag har länkat såklart!

#15 - - petra S:

åhh, vilka fantastiska bilder! jag är gärna med och tävlar om min favorit, som är bild 2! Jag länkar naturligtvis!!!

#16 - - Eva:

åå jag vill vara med,gillar båda fotona men måste jag välja tar jag 1:an :)

#17 - - Sara:

Jag är sugen på bild 2 så jag är gärna med och tävlar :)



Länkar gör jag självklart ☺

#18 - - Lejonkvinnan:

Tävlar - länkar - och får jag välja så vill jag har foto nummer 1 :)

#19 - - inger stark:

Så fina bilder älskling, jag vill vara med och tävla, får jag det fast jag är din mamma? jag vill vinna nr 1, det är finast även om tvåan också är fin. Ska fundera på gatunamnen

#20 - - Marie-Louise:

Inger Stark : nej mamma du får inte tävla för du har ingen blogg att länka i ;)

Men du kommer ju få julklapp från oss, så vem vet...

Har du kommit på gatunamnen, eller måste jag åka in till stan i kylan och leta? Kram

#21 - - Jenny:

Hej igen M-L!

Jag är gärna med o länkar med bild från mig! Vilka fina foton! Jag gillar speciellt det första, det får mig att tänka på huset där min mormor växte upp på Söder:)



Kraam Jenny

#22 - - Karin:

Hej!

Jag vill jättegärna vara med och tävla om något av dina fina fotografier. Kanske helst det översta eftersom det ser ut att vara taget på Söder. Min mormor bodde på Söder så det har en särskilt plats i mitt hjärta. Hon var visserligen uppvuxen vid Tyska kyrkan i Gamla Stan (där andra bilden verkar vara tagen).

Hoppas att jag har tur och vinner en fin julklapp. Jo, jag länkar förstås också.

Kram, Karin

#23 - - Gilla:

Jag vill också vara med i din tävling. Just nu hinner jag inte att länka i ett nytt inlägg. Det får bli lite senare under dagen.



Kul att du ville vara med i min tävling. Så du har två lotter hos mej. Önskar dej lycka till.



Gilla

#24 - - Doris:

Jag är med! Superfina bilder. Jag gillar 1:an bäst. Jag ska länka. Såklart.

#25 - - Maj-Len Ahonen:

Jättefina bilder du har!Jag gillar nr. 1!

Jag är med om utlottningen, men jag har ingen blogg.



[email protected]

Upp