känner mig hängig...

Idag skulle jag ha gått ut på min promenadrunda igen men jag kom aldrig ut. Har känt mig hängig hela dagen och sovit från och till mest hela tiden. Idag var det också dags för att ta Humira-sprutan. Onsdagssprutan har för ganska länge sedan blivit en söndagsspruta och eftersom jag opererade halsmandlarna så har jag inte fått ta den på sex veckor, jag skulle avstå från att ta dom två veckor innan OP och två veckor efter OP, och när jag nu kikar tillbaka i kalendern så var det sex veckor sedan jag kunde ta sprutan eftersom jag tar dom var-14-dag.

Har haft väldigt ont i benen idag också och kom på varför när jag gick för att handla - jag har träningsvärk i benen.


foto:jag
Sjukdom | |
#1 - - Linda aka Javamorsan:

Usch då låter jobbigt. Hoppas du känner dig bättre snart Kram

#2 - - carina:

Huja träningsvärk är ingenting att leka med.

Så mycket träningsvärk som jag hade förra vintern efter en skotertur, har jag aldrig haft tidigare :(

Hoppas du piggar på dig snart :)

Kramen på dig♥

#3 - - Nett:

Hoppas att du mår bättre snart, inte så kul att behöva gå och bli sjuk, det är ju de tiderna nu. Kram

#4 - - Anonym:

Hoppas du får krafterna åter! Härlig promenad igår med vackra vyer!



Kati

#5 - - soffie:

nej usch va jobbigt att du känner dej risig!!!vad är det för spruta du måste ta!!!kramen å krya på dej!!!

#6 - - Agneta:

usch, håller tummarna för att du inte sjuknar till nu igen!

kram

#7 - - Barnens Hjältar:

Usch då, krya på dig! Ja visst är de syskonlika :-)

#8 - - maria:

Vad trist vännen <3 Hoppas du mår bättre snart...Du får gärna komma över på en fika så snart du är piggare...



Sv, vår crosstrainer köpte vi av svärsonen för 700 kr så det var ett kap :)



Ha en fin kommande vecka fina du <3

Kramar från mig

#9 - - Yohanna i Las Palmas:

På söndagar så FÅR man ta det lugnt, det har vi gjort här också, även om jag LYCKADES gå min runda trots trötthet och lite fest-svag idag ;)



I morgon så känns det bättre.



Hälsningar

Yohanna

#10 - - Fnulan:

Inget roligt vännen... NU har du säkert många som ger dig massa tips och du vet säkert detta redan... men jag känner en med svår reumatism som varje dag duschar ISKALLT efter den vanliga duschen, detta har hjälpt henne. Sen min sambo som mår så mkt bättre utan kött.... rött kött, han har inte haft en fantomsmärta på hur länge som helst!

#11 - - Therese:

Vet inte riktigt vilken sjukdom du har. Skall läsa lite mer på din fina blogg. Men det låter väldigt jobbigt med sprutor och ont :( Vill bara säga att du har tagit ett jättefint kort. Duktig fotograf är du :)

#12 - - elin:

Det är sååå rart med barn! =) Ha en bra dag!

#13 - - messan:

hoppas du känner dig lite piggare, inte kul det där. Var seg förra veckan men nu har vänt:).

Kram

#14 - - Helene:

Vilken fin bild !!

Hoppas du känner dig lite piggare nu = ))

Kram Helene.

#15 - - Nett:

Kommer in och kollar hur du mår, hoppas att dte är en bättring hos dig :) Kram

#16 - - soffie:

hoppas du mått bättre idag,kramen

#17 - - Linda w L2K - Från botten till toppen...:

Usch, låter inte skoj med måendet... Hoppas det vänt!



Och ja du, mina små monster har faktiskt lyckats hålla rummen helt okej sista dagarna. Fyraåringen fick utbrott på ettåringen när denne envisades med att kasta ut leksaker på det nystädade golvet. Däremot har sexåringen fortfarande inte förstått vitsen med att plocka upp efter sig...

#18 - - Agneta:

opps, nu tror jag att du blivit ordentligt krasslig! Hoppas på att det är snart övergående..'kram

#19 - - britta bloggar:

Krya på dig!

Upp