tänk vad som kan ske på 1 år...

Tänk vad långt man kan komma på 1 år. För drygt 1 år sedan så åt jag antidepressiva tabletter och mådde allt annat än bra. April 2010 var en grymt jobbig månad, maj 2010 var inte så mycket bättre, i juni 2010 började jag bli grymt less på kuratorn, juli 2010 - jag tror det var då det började vända. Livet började kännas lite lättare igen och i augusti/september 2010 så påbörjade jag utbildningen som jag nu håller på med. I slutet av hösten slutade jag med de antidepressiva tabletterna och det har fungerat bra. Visst är livet upp och ner fortfarande med mer eller mindre bra dagar, men så djupt ner som för ett år sedan är jag inte, det är stor skillnad.

Märkligt när man tänker tillbaka och ser vart man varit och att man faktiskt under bara ett år har lyckats ändra på så mycket i sitt liv, att livet liksom kom tillbaka...


Så här blir påskliljor när de fotas mitt i natten... foto:jag
livet | |
#1 - - Fnulan:

FANTASTISKT-- å du., det blir bara bättre!!!

#2 - - Barnens Hjältar:

You go girl ;-)

Jag käkar antidepressiva men har haft uppehåll sen juni eftersom jag blev gravid. Jag får se om jag börjar igen. Samma med ADHD medicinerna, jag funkar väldigt bra med dem, orkar liksom inte hålla ihop i längden utan :-)

Nu är jag ju dock föräldraledig så pressen från resten av världen är inte lika stor, det kan funka utan då :-)

#3 - - Emmy:

Skönt att kunna blicka tillbaka och se att det nu är bättre. Bra jobbat!

Du kan ju alltid minska mängden socker i cheesecaken. Har man bara mangopure eller mango till så är den ju naturligt söt.

#4 - - madlar:

Att se bakåt ska göras i små portioner o med snabba glimtar. Vad skönt att du mår bättre o att blicken nu är framåt.

#5 - - Anonym:

Härligt när det går åt rätt håll. Önskar dig välsignelse och ett fanastiskt fortsatt år!



Kati

#6 - - Kristina:

Ja, helt fantastiskt...så mycket positivt på så kort tid ändå.

#7 - - Yohanna i Las Palmas:

Skönt att höra att det har blivit bättre. Det är inte kul att vara deppig.

En glad påsk hoppas jag att du har i alla fall. Det ser du/ni ut att ha.

Hälsningar

Yohanna

Upp