när man sitter och kollar...

Ja när man sitter och kollar igenom sina egna gamla inlägg här i bloggen. Vissa inlägg är träffsäkra, roliga, fortfarande aktuella mm. Tänka vad man hinner skriva på några år egentligen. November 2009 började jag skriva - firar alltså snart 5 år här i bloggvärlden. 
 
Vissa inlägg känner jag att jag skulle vilja dela igen, så jag lägger in ett gäng länkar som ni gärna får klicka er vidare på och läsa.
 
Barnen - en så stor och viktig del i mitt liv:
 - Om mina tankar om förlossningar
- Om mina tre älskade döttrar som betyder allt för mig
- När ens äldsta dotter fyller 20 år och får gå på systembolaget
- När man får följa med dottern på festival
- Söka vårdbidrag för dotter med NPF-diagnos
- Okunskapen bland andra när man har barn med en diagnos
- Tankar om hur blivit blir sen
- När barnen börjar flytta hemifrån
- När man skäms över allt ovett man häller över sina barn ibland
 
 
Älskade mannen min - en annan stor del i mitt liv:
- När livet är så skört att man nästan mister någon
- livet är så skört
 
Minnen och nostalgi:
- När man åker buss genom sin tonårsförort...
 
Tankar och annat:
- Egentid får man ha det
- när man försöker få livet att gå ihop
- blogga när man har barn
 
Nej det måste bli minst ett inlägg till annars kommer aldrig någon orka läsa alla länkar som jag lägger upp...
 
- Denna roliga måste ju iaf med - är man vuxen när...?
 
 
Barnen, känslor, livet | |
Upp